powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Rejestracja firmy.


Pola wymagane.

Polami, które należy obowiązkowo wypełnić, są wszystkie pola opisane w kolorze czerwonym. Jeśli któreś zostanie pominięte, System MLS nie zarejestruje firmy.

Dla biura nieruchomości pierwszy krok w korzystaniu z Systemu MLS to zarejestrowanie firmy - konta administracyjnego, które umożliwia zarządzanie całą firmą.

Z menu na dole po lewej stronie ekranu wybierz Rejestracja - Firma.


Następnie wybierz Typ firmy: - w przykładzie poniżej biuro nieruchomości i kliknij przycisk Dalej.



Na ekranie pojawi się formularz rejestracyjny. Należy jak najstaranniej wypełnić dane rejestracyjne, z których utworzona zostanie automatycznie elektroniczna wizytówka firmy. Dane te będzie można dowolnie zmodyfikować w późniejszym czasie.



W polu Nazwa użytkownika oraz Hasło podaj ciągi znaków, według których będziesz później się logował do systemu. Pamiętaj, że w polu Powtórz hasło należy wpisać dokładnie taki sam ciąg znaków, jak w polu Hasło.

Po wpisaniu danych kliknij przycisk Zapisz na samym dole formularza.



Jeśli wszystkie pola zostały wypełnione poprawnie to program wyświetli planszę poniżej.



Po kliknięciu na wyraz "tutaj" nastąpi automatyczne zalogowanie na nowoutworzone konto firmy.

Pola niewymagane.

Pola te nie są obowiązkowe przy wypełnianiu formularza i można je pominąć. Jednak między innymi: ułatwiają zarządzanie kontami, dają pełniejszą informację o firmie dla innych użytkowników i wpływają pozytywnie na wygląd elektronicznej wizytówki firmy.

"Pytanie" i "Odpowiedź"
W polu Pytanie można wpisać dowolne pytanie, a w polu Odpowiedź dowolną odpowiedź. Jeśli użytkownik zapomni hasło logowania, wtedy system zada określone przez nas pytanie i poprosi o odpowiedź w odpowiednim formularzu. Na tej podstawie przypomni hasło.



"Tekst reklamowy"
Można wpisać w nie dowolny tekst reklamowy opisujący biuro, na przykład hasło reklamowe.



"Informacje dotyczące specjalizacji"
Z listy dostępnych specjalności można wybrać te, które najlepiej opisują działalność firmy. Dostępne opcje to: mieszkania, lokale, grunty, domy, obiekty. Po zaznaczonych specjalizacjach potencjalni klienci z Internetu będą mogli trafić do firmy.

Aby dokonać wyboru specjalizacji należy kliknąć w oknie Dostępne specjalności wybraną opcję, a natępnie kliknąć przycisk ">>". Wybrana opcja zostanie przeniesiona do okna Moje specjalności:



Rezygnacja z wybranej specjalności następuje po zaznaczeniu jej przy pomocy kliknięcia myszą w oknie Moje specjalności, a następnie kliknięcie na przycisk "<<":



"Informacje dotyczące lokalizacji"
Lokalizacja to obszar działania biura. System MLS daje możliwość definiowania wielu lokalizacji. Wybór lokalizacji jest szczegółowo omówiony w innej części pomocy. Poniżej przedstawiono sposób na zdefiniowanie obszaru działania na Warszawę:



Najpierw z listy województwo wybierz opcję MAZOWIECKIE i kolejno analogicznie powiat warszawski i gmina Warszawa.



Ostateczny Podział terytorialny kraju będzie wyglądał jak na powyższym obrazku. Poprawne definiowanie obszaru działania jest o tyle istotne, że według danych tych Internauci mogą wyszukiwać biura oraz profesjonalistów, aby łatwiej nawiązać współpracę z odpowiednim biurem lub specjalistą.

do góry                                                   poprzedni              następny