powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Zapis realizacji oferty.

Rejestr realizacji oferty jest narzędziem umożliwiającym zarejestrowanie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem oferty takich jak: wydanie adresu i pokazanie nieruchomości. Dla dowolnej oferty w systemie, nawet oferty obcej, można zarejestrować te czynności. Po dokonaniu rejestru można przesłać powiadomienie o dokonanej czynności do właściciela oferty (Agencji wiodącej). Agencja wiodąca może poprzez e-maila przesłać zwrotną wiadomość potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia realizacji oferty. Agencja wiodąca widzi dla wszystkich własnych ofert wszystkie realizacje dokonane przez wszystkie agencje. Agencja współpracująca widzi tylko realizacje dokonane przez siebie. Centralny rejestr realizacji oferty jest bardzo pomocny przy rozliczaniu się z właścicielem nieruchomości z wykonanych prac nad ofertą, jak również może służyć do pewniejszego rozliczania podziału prowizji pomiędzy pośrednikami.

Aby dodać wpis do centralnego rejestru realizacji wybierz dowolną ofertę z bazy danych i wywołaj ją w pełnym widoku. Następnie kliknij przycisk Realizacja.



Na ekranie wyświetli się formularz.



U góry zaznacz dokonaną czynność np: Nieruchomość pokazana. Następnie wpisz Imię i Nazwisko osoby, której informacje zostały przekazane. Jeśli chcesz, to możesz wpisać dowolną notatkę. Na końcu, aby zapisać informacje, kliknij na przycisk Zapisz realizację.



Program poinformuje o dokonanych zmianach u góry ekranu na żółtym tle, wyświetalając komunikat Realizacja oferty została zapisana. Na samym dole ekranu, w tabeli Dotychczasowe realizacje tej oferty, dojdzie nowy wpis. Nad wpisem jest przycisk Prześlij powiadomienie. Kliknięcie na ten przycisk spowoduje przesłanie do właściciela oferty (współpracującej agencji) informacji o realizacji oferty.

Aby wrócić do pełnego widoku oferty kliknij na przycisk Powrót do widoku oferty.

do góry                                                   poprzedni              następny