powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Wycofanie oferty – oferta sprzedana lub wynajęta.

Jedną z ważniejszych funkcji Systemu MLS jest archiwizacja danych transakcyjnych. Pośrednicy mają obowiązek narzucony regulaminem MLS, aby wpisywać dane transakcyjne dotyczące każdej zrealizowanej transakcji. W ten sposób powstaje prawdziwe archiwum danych transakcyjnych. Dane z archiwum dostępne są w trybie „on-line” dla każdego zarejestrowanego i uprawnionego użytkownika Systemu MLS.

W celu zarchiwizowania wprowadzonej oferty odszukaj ją i kliknij na nią, aby obejrzeć ją w pełnym widoku. Następnie kliknij na przycisk Modyfikuj w górnej części ekranu.



W polu Status (zakładka "Szczegóły") z rozwiniętej listy wybierz opcję sprzedana.



Ukaże się zakładka Dane dotyczące transakcji. Należy ją wypełnić bardzo starannie (pola czerwone są obowiązkowe). W przyszłości nie będzie można zmienić wpisanych danych transakcyjnych.



Po wypełnieniu danych transakcyjnych kliknij na przycisk Zapisz zmiany.

Na ekranie ukaże się komunikat z prośbą o sprawdzenie danych. Jeśli są one poprawne kliknij na przycisk OK, aby zapisać transakcję.



Po odświeżeniu strony, nad ofertą pojawi się na żółtym tle informacja o przeniesieniu jej do archiwum.

do góry                                                   poprzedni              następny