powrót do spisu treści poprzedni następny
Wstawienie zdjęcia do elektronicznej wizytówki.
Po zalogowaniu się jako administrator, czyli na konto firmowe, możesz zarządzać całą firmą w Systemie MLS. Każda firma w Systemie MLS otrzymuje własną elektroniczną wizytówkę - wirualną prezentację, która jest dobrym miejscem reklamowym i źródłem pozyskiwania nowych klientów dla biura. Z tego względu należy jak najstaranniej uzupełnić wszystkie pola w formularzu rejestracyjnym, a następnie dodać logo i zdjęcie firmy. Zdjęciem firmy może być na przykład jej siedziba lub zespół pracowników. Po kliknięciu System MLS wyświetli Wirtualną prezentację (elektroniczną wizytówkę) firmy, która spełnia rolę mini strony www. Procedura dodania zdjęcia i loga do elektronicznej wizytówki są bardzo podobne. W przypadku dodania zdjęcia należy kliknąć na zdjęcie z napisem Nowa rejestracja lub brak zdjęcia.
Aby dodać zdjęcie firmy, w Mój MLS wybierz opcję Moja wirtualna prezentacja z menu Rejestracja.
Po kliknięciu otworzy się poniższe okno dialogowe. W oknie tym wybierz opcję Przeglądaj, aby wybrać zdjęcie z własnego lokalnego dysku twardego.
Najpierw w okienku Szukaj w: wybierz folder, w którym znajduje się zdjęcie firmy, a następnie kliknij na nazwę pliku i wciśnij przycisk Otwórz.
Wybrany plik przeniesiony został do okienka dołączania zdjęć w Systemie MLS. Aby dołączyć zdjęcie kliknij na przycisk Dołącz.
Poniższy obrazek pokazuje wirtualną prezentację z zamieszczonym zdjęciem pokazującym mapkę dojazdową do firmy.