powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Wstawienie zdjęcia do elektronicznej wizytówki.

Po zalogowaniu się jako administrator, czyli na konto firmowe, możesz zarządzać całą firmą w Systemie MLS. Każda firma w Systemie MLS otrzymuje własną elektroniczną wizytówkę - wirualną prezentację, która jest dobrym miejscem reklamowym i źródłem pozyskiwania nowych klientów dla biura. Z tego względu należy jak najstaranniej uzupełnić wszystkie pola w formularzu rejestracyjnym, a następnie dodać logo i zdjęcie firmy. Zdjęciem firmy może być na przykład jej siedziba lub zespół pracowników.

Aby dodać zdjęcie firmy, w Mój MLS wybierz opcję Moja wirtualna prezentacja z menu Rejestracja.



Po kliknięciu System MLS wyświetli Wirtualną prezentację (elektroniczną wizytówkę) firmy, która spełnia rolę mini strony www. Procedura dodania zdjęcia i loga do elektronicznej wizytówki są bardzo podobne. W przypadku dodania zdjęcia należy kliknąć na zdjęcie z napisem Nowa rejestracja lub brak zdjęcia.



Po kliknięciu otworzy się poniższe okno dialogowe. W oknie tym wybierz opcję Przeglądaj, aby wybrać zdjęcie z własnego lokalnego dysku twardego.



Najpierw w okienku Szukaj w: wybierz folder, w którym znajduje się zdjęcie firmy, a następnie kliknij na nazwę pliku i wciśnij przycisk Otwórz.



Wybrany plik przeniesiony został do okienka dołączania zdjęć w Systemie MLS. Aby dołączyć zdjęcie kliknij na przycisk Dołącz.



Poniższy obrazek pokazuje wirtualną prezentację z zamieszczonym zdjęciem pokazującym mapkę dojazdową do firmy.

do góry                                                   poprzedni              następny