powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Transfer wybranych ofert pomiędzy pracownikami.

Z konta firmowego istnieje możliwość przenoszenia tylko wybranych ofert jednego pracownika na innego, który ma nadane odpowiednie uprawnienia.

Aby dokonać transferu, po zalogowaniu się jako firma w menu Mój MLS po lewej stronie kliknij na opcję Moje oferty.



Na ekranie pojawią się kryteria wyszukiwania. Aby wyświetlić wszystkie oferty danego pośrednika, wystarczy go wybrać z rozwijanej listy Pokaż oferty użytkowników, a następnie kliknąć przycisk Szukaj.



Na ekranie pojawi się lista ofert własnych wybranego pośrednika.



Na liście zaznacz oferty, które chcesz przenieść, klikając na kwadraciki po lewej stronie nazwy lokalizacji. Potem kliknij opcję Transfer ofert w dolnej części ekranu.

W kolejnym kroku z rozwijanej listy Do pracownika wybierz pośrednika, do którego mają zostać przeniesione wybrane oferty.



Po kliknięciu Zatwierdź system wyświetli poniższe ostrzeżenie.



Po wciśnięciu OK system wyświetli odświeżoną listę pracowników. Warto zwrócić uwagę, że w kolumnie Oferty m/d/l/o/g dwie oferty drugiego pośrednika pojawiły się przy trzecim pracowniku. W górnej części ekranu na żółtym tle wyświetliła się informacja o liczbie przeniesionych ofert.

do góry                                                   poprzedni              następny