powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Ustawianie opcji przez pracownika.

W Systemie MLS każdy zarejestrowany użytkownik może indywidualnie ustawić swoje opcje.

Poniższy obrazek pokazuje dostępne opcje w panelu administracyjnym Mój MLS po zalogowaniu się na konto pośrednika. Aby ustawić opcje, kliknij na Opcje ogólne w menu Ustawienia.



Pojawi się poniższy ekran z opcjami wyboru.



Aby ustawić opcje należy je wybrać, a następnie, żeby ustawienia zostały zapamiętane, kliknij na przycisk Zapisz. Dostępne ustawienia opisane są poniżej:

Realizacja oferty
Czy chcę otrzymywać powiadomienia o pobraniu adresów moich ofert:

Zaznaczenie tej opcji spowoduje, że na adres e-mailowy wpisany przez Ciebie w formularzu rejestracyjnym otrzymasz informacje o każdym przypadku pobrania pełnego adresu Twojej oferty przez innego użytkownika Systemu MLS. System powiadomienia działa niezależnie od tego czy adres został pobrany poprzez przycisk Pobierz adres czy poprzez pokazanie się adresu na wydrukach lub w e-mailach z ofertą.

Opcje Automatyczne codzienne e-maile z nowymi ofertami dotyczą wysyłki powiadomień o nowych ofertach. Kolejne podpunkty określają, jakie informacje o nowych ofertach będą wysyłane na nasz adres e-mailowy:
1. Wszystkie z całej Polski
2. Tylko z województwa, które wpisaliśmy w danych adresowych podczas rejestracji
3. Tylko z wybranej przez nas Domyślnej lokalizacji z menu Ustawienia w panelu Mój MLS
4. Brak powiadamiania o nowych ofertach, czyli nie będziemy otrzymywać żadnych e-maili z Systemu MLS.

do góry                                                   poprzedni              następny