powrót do spisu treści poprzedni następny
Wyrejestrowanie pracowników.
Każdy pracownik ma możliwość wyrejestrowania się po zalogowaniu na własne konto. Operację tą można przeprowadzić również z konta firmy, czyli administracyjnego. Dane tego pracownika nie zostają usunięte, lecz zarchiwizowane.
Jeśli dany pracownik posiada na swoim koncie aktywne bądź blokowane oferty, nie można go wyrejestrować (system powiadomi o tym odpowiednim komunikatem). W tej sytuacji przed wyrejestrowaniem pośrednika należy przetransferować jego oferty lub je wycofać.
Aby wyrejestrować pracownika, po zalogowaniu się na konto firmy, kliknij na opcję Zarządzaj oddziałami i pracownikami.
System wyświetli listę aktywnych pracowników oraz oddziałów. Informuje o tym kolumna Stan (na poniższym obrazku w czerwonej elipsie), w której wartością jest litera "A" - aktywny.
Na wyświetlonej liście odszukaj i kliknij na pracownika, którego chcesz wyrejestrować. Podświetli się on na żółto, jak poniżej:
Następnie kliknij na opcję Aktywuj/Dezaktywuj.
Po odświeżeniu ekranu w kolumnie Stan dezaktywowanego pracownika pojawi się wartość NA - nieaktywny. Natomiast nad listą pojawi się na żółtym tle informacja Operacja przebiegła pomyślnie.
Pamiętaj, że wyrejestrowany pracownik nie może zalogować się na swoje konto i nie może przeprowadzać żadnych operacji na ofertach. Nie będzie on również widoczny po ponownym wyświetleniu Listy oddziałów i pracowników.