powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Wyrejestrowanie pracowników.

Każdy pracownik ma możliwość wyrejestrowania się po zalogowaniu na własne konto. Operację tą można przeprowadzić również z konta firmy, czyli administracyjnego. Dane tego pracownika nie zostają usunięte, lecz zarchiwizowane.

Jeśli dany pracownik posiada na swoim koncie aktywne bądź blokowane oferty, nie można go wyrejestrować (system powiadomi o tym odpowiednim komunikatem). W tej sytuacji przed wyrejestrowaniem pośrednika należy przetransferować jego oferty lub je wycofać.

Aby wyrejestrować pracownika, po zalogowaniu się na konto firmy, kliknij na opcję Zarządzaj oddziałami i pracownikami.



System wyświetli listę aktywnych pracowników oraz oddziałów. Informuje o tym kolumna Stan (na poniższym obrazku w czerwonej elipsie), w której wartością jest litera "A" - aktywny.

Na wyświetlonej liście odszukaj i kliknij na pracownika, którego chcesz wyrejestrować. Podświetli się on na żółto, jak poniżej:



Następnie kliknij na opcję Aktywuj/Dezaktywuj.

Po odświeżeniu ekranu w kolumnie Stan dezaktywowanego pracownika pojawi się wartość NA - nieaktywny. Natomiast nad listą pojawi się na żółtym tle informacja Operacja przebiegła pomyślnie.



Pamiętaj, że wyrejestrowany pracownik nie może zalogować się na swoje konto i nie może przeprowadzać żadnych operacji na ofertach. Nie będzie on również widoczny po ponownym wyświetleniu Listy oddziałów i pracowników.

do góry                                                   poprzedni              następny