powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Ekran zarządzania pracownikami.

Po zalogowaniu się na konto firmy kliknij na opcję Zarządzaj oddziałami i pracownikami.



Wyświetli się ekran z Listą oddziałów i pracowników wraz z przyciskami umożliwiającymi ich zarządzanie (poniższy obrazek). Operacje te są dostępne tylko z konta administracyjnego jakim jest konto firmowe.



Wyświetlona lista zawiera podstawowe informacje: imię, nazwisko, nazwę oddziału, adres, liczbę aktywnych ofert danej jednostki oraz stan, w którym litera "A" określa jednostkę aktywną. Pod listą znajdują się dodatkowo opcje pozwalające dodać nowego pracownika lub oddział.

Po najechaniu na wybranego pracownika i kliknięciu na niego przejdziemy do następnego kroku. Wybrana osoba podświetli się na żółto i pojawią się dodatkowe opcje zarządzania.



Zarządzaj jednostką
Pozwala na modyfikowanie danych rejestracyjnych pracownika (w tym zmianę hasła logowania, jeśli pracownik ją zapomniał) na formularzu identycznym jak przy rejestracji.

Aktywuj/Dezaktywuj
Aktywuje lub dezaktywuje wybranego pracownika (oddział). Przed dezaktywacją należy przenieść lub wycofać wszystkie jego aktywne i blokowane oferty. Po wyrejestrowaniu dane pracownika (oddziału) nie są usuwane, lecz archiwizowane i w każdej chwili można je przywrócić.

Transfer ofert
Pozwala na przeniesienie ofert danej jednostki do innego pracownika lub oddziału.

Transfer pracowników
Umożliwia przeniesienie wybranych pracowników do innego zarejestrowanego oddziału firmy.

Dodaj pracownika / Dodaj oddział
Opcje pozwalające na rejestrację nowego pracownika lub oddziału.

Dodatkową opcją jest Pokaż nieaktywnych omówiona w kolejnym dziale.

do góry                                                   poprzedni              następny