powrót do spisu treści                               poprzedni              następny

Rejestracja pracowników firmy.

1. W Systemach MLS dodawać oferty mogą tylko zarejestrowani pracownicy i każda oferta ma przypisaną konkretną osobę, nie tylko osobę do kontaktu, ale nawet pośrednika odpowiedzialnego. Jedną z pierwszych czynności rozpoczęcia pracy w Systemie MLS jest więc zarejestrowanie wszystkich pracowników, którzy będą pracować w systemie. Aby zarejestrować pracownika wybierz opcję Zarejestruj pracownika lub oddział z poziomu panelu sterowania Mój MLS z menu Narzędzia.



2. Kliknij na opcję Specjalista lub przycisk Dalej przy napisie Specjalista.



3. Wypełnij formularz rejestracyjny podobny do formularza rejestracji firmy. Należy pamiętać o tym, że z danych tych zostanie automatycznie utworzona elektroniczna wizytówka pracownika, więc należy je wypełnić bardzo starannie. Pola w kolorze czerwonym są obowiązkowe.



W polu Nazwa użytkownika oraz Hasło podaj ciągi znaków, według których pracownik będzie się później logował do systemu. Jeśli pracownik zapomni nazwę użytkownika lub hasło, będzie można je póżniej w każdej chwili zmienić.

W powyższym formularzu ważnym polem jest Typ specjalisty. Po otwarciu formularza system automatycznie wpisze w nim wartość pośrednik w obrocie nieruchomościami. Opcjonalnie można wybrać również z listy opcję osoba pracująca pod nadzorem pośrednikalub asystent pośrednika jak na rysunku poniżej.



4. Po wpisaniu danych kliknij Zapisz dole formularza.



5. Jeśli wszystkie pola zostały wypełnione poprawnie, System MLS poinformuje, że proces rejestracji został pomyślnie zakończony. Elektroniczną wizytówkę zarejestrowanego pośrednika można obejrzeć klikając na pierwszą opcję "Przejdź do wirtualnej prezentacji jednostki":



lub można obejrzeć listę oddziałów i pracowników klikając na drugą opcję listy oddziałów i pracowników.

do góry                                                   poprzedni              następny